2016/06/10

Gyors dekor táblafestékkel

Amikor a Nagy Erkélyzöldítő Projektbe belevágtam, már biztosan tudtam, hogy fából készült tárgyakat mindenféleképpen szeretnék majd táblafestékkel dekorálni. Az erkély növényesítését követően a konyha/grillező résszel folytatódtak a munkálatok, hogy minél hamarabb lehessen sütögetni. Szerencsére időben el is készült a projekt ezen része és hamar birtokba lehetett venni a grillezőt. ;-) 
Ahogy korábban már írtam Nektek én a Pentart festékekre esküszök, nekem nagyon beváltak, minden célnak megfelelnek és gyönyörű színekben lehet kapni. Legutóbb mentazöld színt használtam, amiről összefoglaló bejegyzés is készült. 
Itt tudjátok elolvasni: 


Ugyanezzel a színnel festettem le egy régi fából készült tálcát is, melyet az Instagram követőim már láthattak, de most mutatom itt is: 



Amit a Pentart táblafestékről tudni kell, hogy jó sűrű az állaga, nagyon szépen fed és egyetlen használat után függőséget okoz. Tényleg elkapja az embert a gépszíj és nem tud leállni, mindent le akar festeni vele, annyira öröm vele a munka! Ilyenkor szokott az történni, hogy lefestem, amit terveztem, majd cikázik a tekintetem és jövök megyek össze-vissza a lakásban, keresve az újabb áldozatokat. :-)

Nézzük csak tehát, legutóbb mit is festettem le ezzel a csoda-festékkel! 
A nyári konyha dekorációjához tökéletes választás volt a Pentart táblafesték!


Csak egy kis maszkolószalag és kezdődhet a móka!


Ha megszáradt, írhatunk rá krétával vagy krétatábla filccel, az utóbbival könnyebb bánni és nem mossa le egyből az eső. 



Irány az erkély, indulhat a főzőcske! ;-) 



A legjobb az egészben, hogy az eszközök és a vágódeszka ára is nagyon baráti volt, tulajdonképpen filléres dekorációról van szó. Az IKEA Áruházakban könnyedén be tudtok Ti is szerezni hasonló natúr fa termékeket! ;-) 
A sok okosság és kreativitás gyönyörű környezetet képes teremteni!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése