2016/03/17

Fekete-fehér húsvét


A karácsony után a húsvét a legnagyobb ünnepünk, ezért már szorgosan készülődök a dekorációval és természetesen próbálom tavaszi hangulatban hozni az egész házat.

Idén nagyon korán ünnepeljük a húsvétot, ami nagyon jó lehetőséget biztosít arra, hogy sok-sok rügyező ágat és hagymás növényt csempésszünk az otthonunkba, ezzel is hangsúlyozva, hogy már küszöbön az igazi tavasz.

Az ágacskák hajtatását már február közepén elkezdtem, hogy inspirációt nyerjek és minél inkább a tavaszi hangulatra tudjak koncentrálni; így került a nappaliba kajszibarack és vérszilvaág, aranyvessző és orgona, valamint halvány rózsaszín díszbirs. Ahogy teltek a hetek és fotóztam az ágakat,virágokat, úgy érett meg bennem lassan a húsvéti dekoráció ötlete is. Mindenképpen egyszerű és a természetet hangsúlyozó színekkel akartam dolgozni és végül megszületetett a fekete-fehér dekor gondolata.

Ezzel a színkombinációval azt hiszem képtelenség mellé nyúlni, hiszen mindenhez jól passzol és a minimál stílus kedvelőinek otthonában is megfér. Másik előnye, hogy fantasztikusan kiemeli a rügyező ágak zöld színét és magát a természetességet.

Itt volt hát a hosszúhétvége, így aztán teljes erőbedobással a húsvétra koncentrálva festettem a tojásokat és fotóztam az elkészült ötleteket, hogy még időben be tudjam mutatni Nektek a végeredményt.

Nézzük mit is használtam:

hungarocell tojások
fekete akrillfesték
fehér krétatábla filc
pékzsineg
dekortapasz

A hungarocell tojások már önmagukban fehérek, de a fehér krétatábla filc tökéletesen simává varázsolja a felületüket és még inkább kivilágosítja, így hangsúlyosabb lesz rajta a fekete dekor.

Az akrillfestékről meg ódákat tudnék zengeni, mert gyönyörűen fed, hamar szárad és nem kopik. Egy kis pihenő után már lehet is rájuk rajzolni a krétatábla filccel. ;-)

A dekortapaszt, a fehér filcet és a pékzsineget a https://dekorellashop.hu/ oldalon könnyedén beszerezhetitek.;-)

Jöjjenek hát az inspiráló képek, amiket az elmúlt hétvégén készítettem!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése