2015/12/29

Szilveszteri hangulatfokozás

A karácsonyi készülődés valahogy olyan egyértelmű, hiszen ilyenkor díszbe öltözik az egész otthonunk, majd ezt a dekorációt meg is őrizzük egészen újévig, azaz alig változtatunk rajta. A szilveszter közeledtével esetleg előkerülnek a szerpentinek vagy egy kis confetti, de ezen túlmenően nem sokat foglalkozunk a dekorációval. Az elmúlt években én sem sokat változtattam, de idén valahogy úgy jött ki a lépés, hogy volt rá időm és talán minden eddiginél jobban érdekelt a lehetőség is, hogy valami újat hozzak ki a jól megszokott falakból. 
Fő szempontként az újrahasznosítást tűztem ki, hiszen karácsonykor amúgy is hajlamosak vagyunk pazarolni, ezért gondoltam, hogy a karácsonyi csomagoló anyagok és díszek újraértelmezésével teszek egy próbát. 
Amiket használtam: fekete karton, használt aranyszínű ajándéktasak, matrica, masnik, madzagok, karácsonyi gyertya és egy kis ragasztó. Olcsó anyagokkal dolgoztam, egyszerű technikákat használva, így néhány órás munkával teljesen új köntösbe öltözött az ebédlő. 

Szeretettel ajánlom ezeket a kis praktikákat, mert karácsonyi alapanyagokat felhasználva, hamisíthatatlan szilveszteri hangulatot tudtok varázsolni Ti is! 


Kedvencem a DIY banner, ami az egyik legtrendibb dekorációs kellék mostanság, szóval én sem hagyhattam ki. ;-)



 Gyertya, gyertyatál: IKEA
 Lyukasztó: TIGER



Pezsgős pohár: IKEA
Szívószál: TIGER

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése