2016/02/21

Elkészült a dolgozó sarok!

Január eleje óta szinte minden szabad percemet lekötötte a dolgozó sarok kialakítása, majd szépítgetése. A projekt kezdetekor nagy hévvel vetettem bele magam ebbe az igazán új és izgalmas kihívásba, de így utólag megvallva, nem is gondoltam, hogy ennyire összetett lesz a feladat. Kimondhatatlanul örülök, hogy eljött az a perc, amikor már minden rendszerező elem a helyén, az összes megálmodott dekoráció megvalósult, én pedig kényelmesen ülök az íróasztalnál és ezeket a sorokat írom. 
A munkálatok alatt több bejegyzéssel is jelentkeztem, hogy nyomon tudjátok követni a projekt fejlődését, így ha lemaradtatok,  az alábbi három részeredményeket összegző posztban tudtok tájékozódni: 

KEZDETEK
AZ ÁTALAKULÁS FOLYTATÓDIK
FINIS

Amire igazán büszke vagyok, hogy rengeteg tárgyat átmentettem és felújítottam, valamint sok DIY ötlettel bolondítottam meg a projektet, az eredmény pedig pontosan olyan lett, mint amit az elején elképzeltem. 
Nem is szaporítom tovább a szót, beszéljenek a képek, hiszen a látvány többet mond mindennél! ;-)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése