2016/02/17

Tavasz & Napfény

Minden évben elérkezik az a pont, amikor már alig bírok magammal és minden áron a szabadban szeretnék lenni - gondolom ezzel nemcsak én vagyok így! :-)
Tavaly hihetetlenül türelmetlen voltam már tél végén, hiszen akkor többnyire még csak a kertben éltem ki a kreativitásom, mostanra azonban ez jelentősen átalakult. Most is várom a tavaszt, viszont idén egy kicsit másképp; sok-sok apró projektet szeretnék még lezárni bent is mielőtt kiszabadulok a kertbe, nem is beszélve a dolgozó sarok munkálatairól, amit eddig igen szorgosan csinálgattam.  
ITT olvashattok róla bővebben! 
Szóval egyelőre annyit érzek a tavaszi zsongásból, hogy hiányzik a friss levegő, a hosszú nappalok és a szabadság, közben sok-sok ötlet vár megvalósításra, ami folyamatosan visz előrébb! ;-)
Tartsatok hát velem ebben a csodás tavaszváró időszakban is, hiszen az első napsugarak hihetetlenül pozitív energiákat képesek adni, amitől csakúgy szárnyalunk és végre eljön majd a teraszos/erkélyes esték időszaka is, amikor munka után csak lerogyhatunk egy kicsit a székbe és lazíthatunk.
A várakozás ideje alatt már elkezdtem a teraszon is pakolászni és egy kis dekorációt is készítettem, melynek főszereplője egy fehér hunyor, hiszen remekül bírja a fagyokat!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése