2016/02/29

Zárom a februárt!



A dolgozó sarok kialakítása után végre újult erővel vethetem bele magam újabb és újabb ötletelgetésbe, hiszen végre van hely, ahol kibontakozhatok. ;-) Hétvégén bele is kezdtem néhány kisebb-nagyobb projektbe, ráadásul ideje most már a vizsgamunkámra is koncentrálni, melynek koncepciója lassan, de biztosan körvonalazódik. Két napon keresztül csak fotóztam-fotóztam, közbe jöttek az ötletek, de most még ülepednie kell mindennek, mert hajlamos vagyok csapongani a sok inspirációtól.
Ami biztos: a tavasz beköszöntével a terasz felturbózása aktuálissá válik, ugyanakkor szeretnék tovább kertészkedni és további praktikus kerti ötletekkel is ellátni Benneteket. Külön figyelmet szeretnék szentelni a szárazságtűrő növényeknek és a balkon-kertészkedésnek, mivel egy építkezés miatt most egy ásónyomnyi veteményest sem tudok kivitelezni. :-D
Tökéletes nap ez a mai, hogy kicsit átgondoljam a teendőimet, hiszen február utolsó napja van és ráadásul hétfő, amikor egyébként is érdemes kicsit összegezni a nagy terveket.
A teendők összeírásához eredeti, kézzel készült listát készítettem, hiszen a kalligráfia is régóta vonz és szeretném, ha a hosszú távú terveim között ez is szerepelne.   


  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése