2016/02/09

Dolgozó sarok - ez már a finis!

Megint egy őrült hétvégén vagyok túl, hiszen annyi minden történt - jó persze generálom is magam körül rendesen. :-)
Ha két szóban kellene összefoglalnom az eseményeket, akkor azt mondanám, hogy SZÉK és új SPRAY! Hát igen, ezek a legnagyobb újítások most a dolgozó sarok alakulásában. 
A projekt kezdetekor eldöntöttem, hogy mindenképpen szeretnék egy Eames replika széket, egyrészt mert lenyűgöz a formája, másrészt nagyon stílusosnak gondolom. Szóval KELL - úgyhogy leadtam a rendelésem a Vakum Design-nál és múlt héten pénteken már át is vehettem ezt a csodaszép darabot. 


Az eladó srác megkérdezte, hogy segíthet-e kivinni az autóhoz a széket, de annyira örültem és annyira szorosan tartottam, hogy már el sem akartam engedni. :-) Kifelé menet kétszer is megálltam lefotózni, olyan boldog voltam, hogy végre az enyém. 

A hétvége másik nagy beszerzése egy új festékspray volt, mivel az előzőt már kifogyasztottam és még mindenképpen kellett egy flakonnal a rendszerezés véglegesítése miatt. Kicsit aggódtam, hogy lesz-e ugyanolyan spray, de végülis jobban jártam, mert egy sokkal tutibbat vettem - rózsaarany színű és metálfényű 2in1 spray. Na ettől aztán még jobban beindultam és szombaton szép türelmesen festettem a spray-vel egyik réteget a másik után. 


Két IKEA termék esett áldozatul: egy fali sín és a hozzátartozó akasztók, valamint egy WC -papír tartó, amire a táskám fogom akasztani. :-)


Ez a sín eredetileg ezüstös volt, persze úgy nem maradhatott. :-) Ez az új spray viszont annyira jó minőségű, hogy élőben is abszolút olyan lett a sín, mintha gyárilag lenne rózsaarany. A titok nyitja csak annyi, hogy türelmesen kell fújni a festéket, kb. három rétegben szórtam, minden réteg között megvártam a száradást. 



A WC-papír tartó újragondolása nem egyedi, tulajdonképpen az IKEA brit oldalán találtam az ötletet és egyből úgy éreztem, hogy ez most nekem hasznos lehet a  dolgozóasztalomnál. 

Végezetül a fali sínre készítettem egy DIY képet dekortapaszból, hogy ne legyen olyan egyhangú az összhatás. 


Nézzük akkor hol is tartok most és mi van még hátra! Az asztal áll, gyönyörű Eames szék beszerezve, régi használati tárgyak átmentve és felújítva, rendszerzés kész. Némi dekoráción gondolkodom még,ami karakteresebbé tenné az összhatást, illetve a szobanövények elhelyezése kérdéses...ezzel amúgy mindig variálok;fel-alá hurcolom őket a házban. :-D

Összefoglalásképpen itt a helyes kis fali sín egy dekortapaszból készült képpel és a kis apróságaimmal:



Úgy érzem, teljesen a finisbe jutottam és hamarosan zárom a projektet némi dekorálás után. ;-)

Tartsatok velem az Instagram oldalamon is, mert néhány részletre ott is fény derülhet!
https://www.instagram.com/greenwaydsgn/



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése