2016/01/20

Dolgozó sarok turbózás - rövid helyzetjelentés

Két hete tart a felfordulás az új dolgozó sarok kialakítása miatt, de ez a "kis" kényelmetlenség eredményeket is hozott már. Végre egy közel két méteres íróasztalnál tudok dolgozni és nem probléma, ha este félbehagyok egy munkát, hiszen nem kell az ebédlőasztalon pakolgatni, sőt egyetlen asztalon lehetséges szinte minden. Valamennyi számomra kedves tevékenységet tudok akár egyszerre is csinálni; festek, ragasztok, fényképezek, blogolok, varrok. Nagyon elégedett vagyok az eddigi eredménnyel, de természetesen rengeteg finomítás van még hátra. Mindenesetre ami most következik, az már a könnyebbik része a dolognak, hiszen a cuccolás és a falak javítása már megtörtént. Nézzük sorban, hogyan is alakultak eddig a dolgok!


A képen látható óriási káoszt akartam megszüntetni, mert már tarthatatlan volt. Minden munka után csak leraktam a cuccaimat és egy idő után már átláthatatlan lett, sokszor már nem találtam meg teljesen alapvető dolgokat sem és ez nagyon bosszantóvá vált. Az újév beköszöntével el is kezdődött a pakolás, majd a polcok átszerelése és a falak kijavítása.


Az új íróasztal is hamar összeállt, bár egy kis IKEA hack azért kellett; tulajdonképpen egy konyhai munkalap kapott négy szép íróasztallábat és így az ár is baráti volt. :-)


Ezután nem maradt más hátra, mint egy nagyszabású rendszerezés, amit természetesen jól átgondoltan kezdtem el és próbáltam néhány régi tárgyat is átmenteni, mert a funkció az jó volt, csak hát ugye a design....az kissé megkopott. ;-) Sebaj, ez a nagy kihívás, ezért a sötétzöld szín és a trópusi hangulat mellett döntve, felvérteztem magam még némi réz színű festékkel is és hozzáláttam a színharmónia megteremtéséhez. Így került a kezembe egy fogmósópohár és egy nagyon régi gyertyatartó, amit nagynénémtől kaptam. 



Az eredményekkel hamarosan jelentkezem, hiszen a polcon már réz színben tündököl a gyertyatartó és a fogmosópohár is új funkciót kapott. ;-) I LOVE D.I.Y!

Az Instagram oldalamon nyomon követhetitek a munka kisebb-nagyobb fázisait!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése