2016/01/03

Munkahelyi sarok turbózás

Mi mással kezdhetném az új évet mint rendrakással. Van egy kis szeglet a házban, ahol a dekoros és sulis dolgaimat tárolom, illetve ahol varrni szoktam - szóval egy kis sarok, ami csak az enyém. :-) 
Az utóbbi időszakban iszonyú rendetlenség alakult ki, mert az év végi hajrában egy-egy dekoráció elkészülte után csak behajítottam a cuccokat és becsuktam az ajtót - amit nem látunk, az nem fáj. 
Van itt minden kérem szépen, sok-sok kincs....rajz mappa, karácsonyi díszek, varrógép, festékek, ragasztók, csúnyácskább növények, bringás cuccok és lehet hogy még "kisnyúl" is. 
Elhatároztam, hogy 2016-ban ennek bizony vége és elkezdtem pakolászni. Kisebb rendezkedés után mertem csak fotózni... Szörnyülködjetek csak! :-D


A képen látható kis sarokban tartom az összes kreatívkodós mütyűrt és amint látjátok ide maximum pakolni lehet, ezen a kis asztalon dolgozni nem tudok. 
Az ötletelés, vágás, ragasztás többnyire a konyhában történik egy kis kávézással, teázással vagy sokszor evéssel összekötve. :-) 



Nos, igen ugyanott történik minden és a fotózásokról még nem is beszéltem - talán jobb, ha nem is látjátok. Sokszor iszonyú háttérmunka zajlik, esküszöm megérne egy werkfotót, mert elég vicces tud lenni. 
A TERV TEHÁT A KÖVETKEZŐ: egy inspiráló, de abszolút funkcionális munkahelyi sarok létrehozása rengeteg DIY ötlettel megbolondítva. 
Szerintem ez az igazán tuti évkezdés, úgyhogy rá is startoltam a projektre és összegyűjtöttem az ötleteimet, valamint felírtam, mire is lesz szükségem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése