2016/01/27

Egyéves szülinap

Ma van a Greenway Design első születésnapja. Hogy miért pont ma és miért egyéves? 
Az ötlet egészen régi időkre nyúlik vissza, azonban tudjuk, hogy a megvalósítás sokszor nehézkes.
Tulajdonképpen már évekkel ezelőtt szerettem volna egy blogot, amibe belesűríthetek mindent, amit szeretek; dekoráció, lakberendezés, DIY, kertészkedés és minden, ami inspiráló. 
Többször hozzákezdtem, de valamiért mindig elakadt...nem is tudom a magyarázatot igazán. Nézzétek csak, van  ITT egy poszt még 2013-ból is! :-)

Szóval próbálkozások voltak, de 2015. január 28. az a nap, amikortól kezdve már szép sorban írtam a posztokat és valahogy az agyam is átállt erre az egészre. Vannak igen népszerű bejegyzések, amiket valamiért nagyon szerettetek, igyekszem is ezeket figyelni, hogy a jövőben még tartalmasabb olvasnivalóval tudjak jelentkezni. 
Az elmúlt egy évről tudni kell, hogy az elejétől kezdve óriási sikerélmény ez a fajta kommunikáció számomra és érzem a visszajelzéseitekből, hogy érdemes folytatnom, hiszen egyre többen vagytok, akik követitek egy-egy projektem alakulását. 
Ha visszagondolok, egész életemben imádtam alkotni, de a dekoratőr iskola elkezdése megérlelte bennem a végső döntést, hogy elinduljak ebbe az irányba, a blog pedig egy szuper eszköz, amivel még inkább ki tudom fejezni a lelkesedésemet és meg tudom veletek osztani a munkáimat. 

Amit az elmúlt egy évben tanultam az iskolában, Tőletek és sokszor saját magamtól is, hogy  igyekezzek többet mutatni a kreatív oldalamból és végre rálépjek arra az útra, ami eddig is ott volt az orrom előtt. A Greenway Design által megértettem, hogy a mondhatni már-már mániákus pakolászásom, a mindig mindent mindennel szín szerint összepárosító dilim és állandó variálási kényszerem nemcsak egy hóbort, hanem igenis egy alkotó tevékenység, amiben nagyon jól érzem magam. 
Az elmúlt két hónapban fel is pörögtem rendesen; valahogy mindig beugrik egy elképzelés és aki ismer, tudja, hogy ilyenkor azonnal hozzá is látok és ha elkap a gépszíj, még az is késő, ha már tegnapra készen lett volna. :-)

Ezúton kívánok sok-sok kreatív projektet és együtt eltöltött hasznos időt itt a Greenway Design hasábjain! 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése